سبدها، قفسه و سینی‌های پزشکی

شرکت کیان صنعت دانش آرا به شرکت‌های دارویی و پزشکی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی در سرتاسر ایران کمک می‌کند تا با سبدها، سینی‌ها و مهندسی دقیق قطعات و سفارشات، به اهداف خود برسند.
محصولات ما برای صنعت پزشکی و دارویی شامل طیف وسیعی از چرخ دستی‌های، سینی‌ها، سبدها و تجهیزات است. در با فرآیند الکتروپولیش سطحی صاف و صیقلی برای تجهیزات و قطعات ایجاد می‌شود که باعث سهولت در تمیز کردن و دوام می‌شود.

سبدها، قفسه و سینی‌های مفتولی استیل برای صنعت پزشکی و داروسازی
در اینجا به نمایش برخی از محصولات مفتولی سبد و سینی استیل ساخته شده توسط این شرکت را مشاهده می‌کنید که به بازه گسترده ای از صنعت پزشکی و داروسازی کمک می‌کند.

سینی‌های پزشکی
سینی‌های پزشکی مناسب استیل می‌تواند از ابزارهای پزشکی در حین تمیز کردن با دستگاه اتوکلاو و یا دستگاه شستشوی آلتراسونیک محافظت کرده و عمر ابزارها را افزایش می‌دهد. سینی‌های پزشکی از جنس استیل چه در اتاق بیمارستان، چه در آزمایشگاه و چه در سالن جراحی، مقرون به صرفه، بادوام، بهداشتی و مقاوم در برابر دما و خوردگی هستند.


سبد های پزشکی
سبدهای این شرکت به محصولات دارویی و پزشکی کمک می‌کنند تا استانداردهای دقیق بهداشتی را برآورده کنند.
این شرکت با افتخار محصولاتی را برای کنترل بیماری‌های عفونی طراحی می‌کند، از جمله قطعات ونتیلاتور، PPE، قفسه های لوله آزمایش، سپرها و عینک.

انتخاب بهترین سبد مفتولی برای تجهیزات پزشکی

 صنعت پزشکی الزامات سختگیرانه‌ای برای ابزارها و تجهیزات پزشکی دارد و به لوازمی نیاز دارد که به راحتی استریل و تمیز شوند. تولیدکنندگان باید محصولات استریل و قابل اعتمادی را برای استفاده در کاربردهای پزشکی به کاربران نهایی ارائه دهند که به مراکز بهداشتی اجازه می‌دهد ابزارهای پزشکی را تمیز و استریل نگه دارند تا از عفونت جلوگیری کنند.
سبدهای پزشکی استیل با گرید پزشکی بهترین گزینه برای صنعت پزشکی و دارویی می‌باشد، اما مهم است که بدانید چه گزینه‌هایی را انتخاب کنید. هنگام انتخاب سبدهای فولادی سفارشی برای کاربردهای پزشکی، ملاحظات طراحی خاصی وجود دارد
 
اهمیت فرآیند الکتروپولیش در سبدهای پزشکی
الکتروپولیش فرآیند الکتروشیمیایی است که نواقص سطحی را از سطح فلزی حذف می‌کند. برای این منظور از محلول شیمیایی الکترولیتی و جریان الکتریکی استفاده می‌کند.
 
فرآیند الکتروپولیش چندین مزیت برای سبدهای پزشکی دارد، از جمله:

  • رفع عیوب سطحی: این فرآیند باعث از بین رفتن لبه‌های تیز سبدهای پزشکی می‌شود تا آن‌ها را برای کادر پزشکی و بیماران ایمن نگه دارد.
  • صافی و پرداخت سطح: سطح صاف‌تر از تجمع آلاینده های مختلف از جمله باکتری‌های مضر جلوگیری می‌کند.
  • ظاهر صیقلی: این مزیت به هر سبد پزشکی جذابیت بصری می‌بخشد.
  • کیفیت بهتر: سبدهای پزشکی از قابلیت اطمینان بالایی برخوردارند که این قابلیت اطمینان از طریق الکتروپولیش محقق می‌شود.

 
سبدهای شستشو و تمیز کردن قطعات پزشکی
هنگام انتخاب سبد پزشکی، برخی از ملاحظات کلیدی بر محصول شما تأثیر می‌گذارد که این ملاحظات عبارتند از:

  • انتخاب متریال: شما باید انواع خاصی از استیل را برای استفاده در سبدهای پزشکی خود در نظر بگیرید، با آلیاژهای مختلف که خواص متفاوتی را ارائه می‌دهند.
  • آلاینده های موجود در محیط کاری: انواع آلاینده‌ها و عواملی که برای تمیز کردن آن‌ها نیاز دارید را در نظر بگیرید.
  • فرآیند تمیز کردن: ممکن است به سبد پزشکی نیاز داشته باشید که بتواند ابزارهای پیچیده را در خود جای دهد تا فرآیند شستشو به نحو احسن صورت پذیرد.
  • روش استریل کردن: ممکن است هنگام استریل کردن قطعات پزشکی از حرارت یا مواد شیمیایی استفاده کنید.